Çfarë duhet të presim nga iPhone në vitin 2019

27

Formati i iPhone i Apple 2018 do të zbresë si një nga ciklet më të turbullta të produkteve në historinë e kompanisë. Bazuar në udhëzimet e rishikuara të Apple, të ardhurat e iPhone në tremujorin e dhjetorit ranë 15% në rreth 52.2 miliardë dollarë, duke përfaqësuar rritjen më të madhe në vite. Krijuesi i Mac ka përjetuar disa nga pikat e përafërta të të ardhurave të iPhone që pësojnë rënie në vitin 2016 dhe ndërkohë që rritjet e çmimeve çuan rritjen e të ardhurave në 2017 dhe shumicën e 2018. iPhone XR duket se nuk ka shitje të mira, edhe pse menaxhmenti vazhdon të mbrojë shitjet e njësive atë model.

Wall Street Journal raporton se Apple ka një tjetër treshe të iPhones të paraqitur për këtë vjeshtë, duke përfshirë një model LCD për të arritur suksesin e iPhone XR. Përkundër përpjekjeve të dukshme të XR-së, Apple po ngjitet me një ekran LCD sepse do të ishte një sfidë për të ndryshuar dizajnin në këtë pikë. Përveç kësaj, nuk ka gjasa që ekrani LCD, i cili është shumë më pak i shtrenjtë se panelët OLED, është arsyeja për shitjet e dobëta. Megjithatë, Apple po kërkon të kalojë krejtësisht në ekranet OLED në formacionin e 2020, sipas raportit.

Duke parë përkrahjen e rrjedhjeve të tjera të fundit, modeli pritet të zhvillojë një aparat fotografik të trefishtë. Dy modelet e tjera, duke përfshirë modelin LCD, do të kenë një kamerë të pasme të dyfishtë. IPhone XR aktualisht ka një kamerë të vetme të pasme. Rivalët kanë shtuar një numër në rritje kamerash, duke vënë presion mbi Apple për të bërë po kështu. Burimet e gazetës thonë se Apple ka hulumtuar karakteristikat e kamerës që gjenden në ato modele, veçanërisht aparate nga prodhuesit kinezë që kanë zënë një pjesë të madhe të tregut të saj.

Apple madje po mendon të heqë disa veçori, të tilla si 3D Touch – e cila nuk ishte përfshirë në XR – në një përpjekje për të zvogëluar shpenzimet. Çfarë është më pak e qartë është nëse Apple do të përdorë kursimet e kostos për të ulur kufijtë e saj ose të kalojë përgjatë kursimeve për konsumatorët në formën e çmimeve më të ulëta.