Sony do të bëhet publikuesi i muzikës botërore No.1 me marrëveshje 2.3 miliardë dollarë me EMI

20

Sony Corp (6758.T) tha të martën se do të paguante rreth 2.3 miliard dollarë për të fituar kontrollin e EMI, duke u bërë publikuesi më i madh muzikor në botë në një industri që ka gjetur jetë të re në shërbimet e transmetimit online.

Blerja, e cila i jep Sony një katalog prej më shumë se 2 milion këngësh nga artistë si Kanye West, Sam Smith dhe Sia, është më i madhi deri tani nga CEO i ri Kenichiro Yoshida.

Marrëveshja kërkon të përfitojë nga rritja e shpejtë e shërbimeve muzikore streaming si Spotify (SPOT.N) dhe Apple Music (AAPL.O), e cila ka nxitur një rikthim në industrinë e muzikës.

Ai gjithashtu përshtatet me misionin e Yoshida për të bërë rrjedhat e të ardhurave më të qëndrueshme pasi paraardhësi i tij ka ndërtuar një kthesë të madhe që e ka zhvendosur fokusin e firmës nga elektronika e konsumit të ulët në përmbajtje argëtuese dhe sensorë të imazhit.

“Ky investim në përmbajtjen e pronësisë intelektuale është një hap i rëndësishëm për rritjen tonë afatgjatë”, tha ai në një konferencë shtypi.