Përse Sonos mendon se jeni gati për një spiker 500 $ në shtëpinë tuaj?

690

           Sonos do të perballet me nje sfide te re, perpara prezantimit ne naten gala te produktit te saj me te ri.  Problemi i kompanise duket se eshte i thjeshte: te mundesoje luajtjen e nje muzike me kualitet maksimal te zerit.

           Kompania beson se produkti i saj, Play:5 Speaker dhe softueri i ri, TruePlay, e cojne kete qellim ne nje hap tjeter. Pjesa e pare e misionit duket se titullohet “ne Shtepi”, dhe eshte problemi me i madh qe shfaqet per kompanine. Dhe sfida duket e madhe: si te bindesh njerezit, qe historikisht jane rritur duke degjuar muzike ne kufiet e tyre te iPod-eve, te blejne nje set spikeri apo boxesh kaq te shtrenjte.

          Duket se pergjigja e drejtuesve me te larte ngelet e njejta: prodho nje produkt cilesor, dhe perdoruesit do te vijne. Por veshtiresia ngelet ne kapercimin e hendekut te pasionit te degjuesve ne sasi dhe ne kushte ndoshta primitive si ato te kufjeve, para pasionit per cilesine. Ngelet per t’u pare se si do te shkoje revolucioni i Sonos.