MIT mëson makinat “self driving” për të ndryshuar korsi si drejtuesit e vërtetë

7
An employee drives a Tesla Motors Inc. Model S electric automobile, equipped with Autopilot hardware and software, hands-free on a highway in Amsterdam, Netherlands, on Monday, Oct. 26, 2015. Tesla started equipping the Model S with hardware -- radar, a forward-looking camera, 12 long-range sensors, GPS -- to enable the autopilot features about a year ago. Photographer: Jasper Juinen/Bloomberg via Getty Images

Automjetet autonome me të vërtetë nuk dinë si të nderrojnë korsi ashtu si njerëzit. Ata priren të mbështeten në modele relativisht statike të të dhënave që janë të vështira për t’u studiuar në pjesën e trafikut te rende ose janë mjaftë themelore që makina mund të ndryshojë korsi vetëm kur është absolutisht e domosdoshme – dmth. CSAIL i MIT ka një mënyrë më të mirë. Shkolla ka zhvilluar një algoritëm që ndryshon korsi më shumë si njerëzit, duke respektuar sigurinë në rrugë.

Teknika e re është një modifikim i një koncepti të njohur të “zonave tamponore” që përcaktojnë se ku po shkojnë makinat e tjera dhe sa ka gjasa që automjeti pa shofer të shmangë një përplasje. Sistemet e mëhershme kalkulojnë ato zona paraprakisht për të kursyer kohë, por MIT përdor një qasje “matematikisht efikase” që krijon zona të reja në vend nëse performanca bie shumë më poshtë se një shofer njerëzor. Procesi është i anashkaluar me shpejtësi dhe mund të përshtatet edhe në bazë të nivelit të agresionit, edhe pse gjithmonë ekziston një “garanci sigurie” që duhet të ju kursejë që të mos devijohet.