Facebook përdoret më pak për lajme ndërsa të rinjtë kthehen në WhatsApp

11

Përdorimi i rrjeteve të mediave sociale si Facebook për të konsumuar lajme ka filluar të bjerë në Shtetet e Bashkuara,  shumë të rinj drejtohen në aplikacionet e mesazheve siç është WhatsApp për të diskutuar ngjarjet.

Përdorimi i Facebook, rrjetit më të madh social në botë, për lajme është poshtë 9 pikë përqindjeje nga 2017 në Shtetet e Bashkuara dhe ul 20 pikë për audiencat e reja, sipas sondazhit të Institutit Reuters për 74,000 njerëz në 37 tregje.

Hulumtimi paraqet paqëndrueshmërinë e shijet e konsumatorëve pasi industria e lajmeve përpiqet të luftojë me ndikimin e internetit dhe smartfonë që kanë transformuar  mënyrën se si njerëzit konsumojnë lajmet dhe mënyrën se si kompanitë e mediave fitojnë para.

Facebook dhe Twitter përdoren ende nga shumë përdorues për të zbuluar lajme, por diskutimi më pas bëhet në aplikacionet e mesazheve siç është WhatsApp, shpesh sepse njerëzit ndihen më pak të prekshëm duke diskutuar ngjarjet në aplikacione të tilla.

WhatsApp dhe Instagram, gjithashtu një njësi e Facebook-ut, kanë nisur në Amerikën Latine dhe Azi, ndërsa Snapchat ka bërë përparim në Evropë dhe Shtetet e Bashkuara, studimi vuri në dukje ndryshimet rajonale të ndarjes së lajmeve.