Amazon do të nisë shitjen e ushqimit dhe pijeve në Meksikë

7

Amazon do të fillojë shitjen e ushqimit dhe pijeve në internet në Meksikë, duke përfshirë ushqime, ëmbëlsira dhe verëra, tha të enjten, një masë që mund të intensifikojë konkurrencën e saj me Wal Mart de Mexico.

Dyqanet në internet përfaqësojnë një pjesë të shitjeve totale në Meksikë, por janë rritur me shpejtësi, duke vënë Amazon dhe rivalët e saj në një garë për të rritur investimet në logjistikë, teknologji dhe oferta të produkteve.

Amazon sheh shitjen e ushqimit dhe pijeve si çelës për rritjen, duke shqyrtuar blerjet e zakonshme për të blerë ushqime si një mënyrë për të gjeneruar lloje të tjera të shitjeve, por ende nuk ka dominuar në këtë kategori.

Artikujt e rinj në faqen e saj të Meksikës, të cilat ajo lansoi në vitin 2015, përfshijnë kafe, çaj, liquors, verëra dhe birra, si dhe përbërës gatim, ushqime dhe ëmbëlsira.

“Ne jemi të përkushtuar që t’u ofrojmë klientëve tanë sa më shumë produkte që mundemi,” tha në një deklaratë Fernando Ramirez, menaxher i lartë i produkteve në Amazon Meksikë.

Ndërkohë, Walmart ka për qëllim të ofrojë sende ushqimore në mbi 40 për qind të familjeve amerikane deri në fund të vitit.